středa 24. dubna 2013

První chleba z naší domácí pekárny :)



Dcera se svým přítelem se domluvili společně s mou mamčou a koupili mi domácí pekárnu, jejíž obrázky jsem si už dlouho prohlížela na internetu a v letácích. Byl to pro mě super dárek a já ho hned musela vyzkoušet :) 

Pro první test pekárny jsem zvolila klasický pšenično-žitný chleba se slunečnicí. A musím se s Vámi podělit o výsledek :)




Tenhle přístroj je naprosto úžasný, naložíte do něj  všechny ingredience, nastavíte zvolený program a pak už jen čekáte na výsledek. Čekala jsem netrpělivě tři hodiny a každou chvíli koukala přes prosklené víko, co se uvnitř děje. A ony se děly věci ! Těsto se samo uhnětlo, samo nakynulo a samo upeklo. Já jen po zapípání pekárny vyklopila upečený křupavoučký chleba, nechala vychladnout a pak už jsme jen ochutnávali.

RECEPT NA PŠENIČNO-ŽITNÝ CHLÉB SE SLUNEČNICÍ Z DOMÁCÍ PEKÁRNY:


SUROVINY:
320 ml vlažné vody
1 lžíce octa
2 lžíce oleje
1 lžička kmínu
2 lžičky soli
220 g hladké mouky
330 g žitné chlebové mouky
1,5 lžičky sušeného droždí
2 lžíce slunečnicových semínek

Pekárnu jsem nastavila na základní program BASIC, kůrka středně tmavá MEDIUM a velikost 900 g.

1 komentář:

  1. Jsem абрам александр podnikatel, který byl schopen oživit své umírající těžařské podnikání pomocí boha poslaného věřitele známého jako Benjamin Lee Lee konzultant půjčky. mám bydliště v Jekatěrinburgu екатеринбург. snažíte se začít podnikat, vyrovnat svůj dluh, rozšířit svůj stávající, potřebujete peníze na nákup zásob. máte problémy se snahou zajistit dobrý úvěr, chci, abyste věděli, že vás pan Benjamin provede. je to správné místo, kde můžete vyřešit všechny své finanční problémy, protože jsem živou výpovědí a nemůžu si to nechat jen pro sebe, když ostatní hledají způsob, jak být finančně pozvednut .. chci, abyste všichni kontaktovali tohoto boha poslaného věřitel pomocí údajů, jak je uvedeno, aby se mohl podílet na této skvělé příležitosti e-mail: 247officedept@gmail.com nebo whatsapp/text +1-989-394-3740.

    OdpovědětVymazat